Hotel tabung haji

Standard

Kenapa aku tak penah tahu tempat ni ??!!…Hotel tabung haji ni sangat selesa, luas and berpatutan. For government survant u will get 10%. discount.  Hotel ni ada kat 3 negeri. KL, PENANG and lagi satu aku lupa hehehehe…JB kot….

Aku rasa dia penginapan tuk bakal2 haji. but at de same time dia open lah untuk public. sangat selesa, toilet ada paip yang memudahkan untuk ambik air sembahyang. iron board and iron pun ada. superior room boleh letak satu comforter  lagi. so just imagine lah how big kan.

Gambar yang kat bawah ni Hotel Tabung haji kat Bayan Lepas, Penang. Masa register hotel tu staff kat c2 siap mintak surat nikah. Apakah dia tak percaya kami dah berkahwin??. Kami plak tak ambik lagi surat nikah…takkan nak bawa sijil nikah jalan merata.besar tu. At last husband aku cakap..buleh telefon parents tanya.

Staff kat c2 cakap…”kami tak nak berkomproni”..which is baguslah kan. Nama pun hotel tabung haji…

Rate room

Standart room =RM100

Superior room= RM120

Superior room

13 responses »

  1. sijil nikah aku dah ambik ler. kad kawen jerk blom. mmg prosedur dia cam tu lah kot…makcik2 datang pun kena tunjuk kad kawen jugak kekeke

  2. satu lagi aku nak bagi tau ko….satu lagi tu kat KOTA KINABALU, SABAH…..

    err….tp yg kat kk tu tak secantik ini…mcm room lama-lama..selimut,cadar,bantal mcm tak pernah tukarr……

Leave a Reply

