saya sangat suka PURPLE

Standard

carpet purple beli kat kedai bangla dari rm350 dapat kurang ke rm250..sebab dah biasa dengan kedai ni.

teringin nak make over ruang tamu kaler purple. tapi pulus tak berapa nak mengizinkan lagi..

nak ganti langsir, sarung bantal..eeemmm all needs money!!!..tunggu lah nanti

akan aku usahakan hehehe…….

sian carpet ni sorang2 dia jer kaler purple..sabarnyer carpet skit hari lagi kamu adalah geng hehe

dan aku hehehe…tudung purple arini dengan baju korporat kaler purple jugak!!!..luv u PURPLE!

 

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s